Poradna léčitele Jonáše
 


Léčitel - Zajímavé články


20.03.2016
Kategorie: Cesty víry
Komu není Zhůry dáno, v apatyce nekoupí

Pokoj Páně Vám všem co čtete tento další článek,jak nevěřící majoritní občan ČR nemocný (tak.....


28.11.2015
Kategorie: Cesty víry
O cestě do Země Svaté a Uzdravování člověka z rakoviny skrze Krista

Chvála Hospodinu a Kristu Pánu, i Vám všem, kteří čtete tento článek,zkraje tohoto roku 2015 mi volala.....


26.10.2015
Projev podvodného šarlatánství - běhání s proutkem okolo člověka

Nechť je pozdraven Hospodin, a článek přinese všem čtenářům Rozum v džungli rádoby léčitelů.Dnes.....


24.10.2015
Proti novodobým bludařům mezi bylináři

Pokoj a požehnání Vám všem skrze Pána:-)))dlouhodobě jsem nosil v sobě toto téma - Bludaři a.....


24.10.2015
Kategorie: Cesty víry
Poutní cesta do Svaté Země

Chvála Otci a Synu,podělím se s Vámi o Radost, kterou budu příští týden prožívat v Israeli a.....


Regenerace vlasů

Kategorie: Vlasové potíže a nehty > Regenerace vlasů


Regenerace vlasů spočívá v tom, že se vlasům navrací maz a pokožce přirozená kyselost. Základním předpokladem zdravých vlasů je však správný životní styl.

Bylinky vhodně doplňují kosmetické přípravky na posílení vlasové struktury, zároveň vytvářejí v organismu výborné podmínky pro růst kvalitních vlasů. Posilujte vlasovou strukturu dřive než začnou vypadávat.

Seřadit     popoložkách     
03.01.2017

Zlatý stafylokok, folikulitida

Dobrý den, dovolte abych se zeptala na léčbu zlatého stafylokoka, který mi způsobuje folikulitidu-zánět vlasového váčku. Již třetím rokem mám zlatého stafylokoka, který mi způsobuje zánět vlasového váčku nejdříve ve vlasech a nyní na obličeji. Tvoří se hnisavé pupínky, které až neuvěřitelně bolí a je v nich hnis. Zkusila jsem antibiotika, 2x autovakcínu, tablety medvědího česneku, Wobenzym enzymy, oplachovat postižená místa odvarem z medvědího česneku. Bohužel výsledek takový, že z pokožky hlavy se problémy přesunuly i na pleť obličeje. Prosím nemáte nějaký nápad, co by ještě mohlo pomoci? Děkuji mockrát za odpověď Zuzana Nejedlá


17.03.2015

Padání vlasů a obnova růstu

Krásný den pane Jonáši, poprosila bych Vás o radu ohledně padání vlasů. Je mi 33 let a od 9/2014 do 11/2014 jsem se léčila se zády a žebry. Lékaři na mě vyzkoušeli spousty léků, které střídali a myslím, že by to mohla být ta práva příčina mého problému. Vlasy mám stále jemné a lesklé, vypadají i tak zdravě, ale od 11/2014 mi začali více vypadávat a řídnout, zatím jsem toto nikdy nezažila. od 12/2014 neužívám žádné léky ani antikoncepci, snažím se jíst upravenou stravu a každé ráno piji citron s horkou vodou nalačno a sem tam lžičku lněného oleje a oleje z ostropestřce (toto již aplikuji přes rok) Můžete mi prosím poradit, jak pomoci k obnově růstu vlasů? Nechce se mi hned na dermatologii pro chemické mastičky. Moc Vám děkuji a krásné dny :)

26.06.2013

Růst vlasů po ozařování

Dobry den,synovi po léčbě ozařováním, nerostou v míste ozařování vlasy, mohl by jste mi poradit co by měl syn užívat,aby se mu vlasové kořínky znovu obnovily? Děkuji Jana Šmídová

15.05.2013

Růst nových vlasů po ukončené chemoterapii

Dobrý večer, prosím poradte mi , jak urychlit rúst nových vlasú. již 3 měsíce jsem po chemoterapii a vlasy mám prořídlé , pořád padají a nové nepozoruji i když mi dr. říkal, že už by měli začít rúst. Prosím o radu, jak vlasy posílit.. Děkuji za odpověd. S pozdravem Andrea

15.05.2013

Cysta na vaječníku a problémy s vlasy

Dobrý den , chtěla bych se s Vámi poradit , již delší dobu mam problém s vlasy , hodně padají a nové nerostou ,za poslední dva roky prořídli snad na polovinu , poslední dobou mám hodně stresu a starostí . jsem po gynekologické operaci a mám větší cystu. Děkuji za radu Šárka

03.05.2013

Růst vlasů

Dobrý den,ještě bych měla jeden dotaz ohledně vlasů.Mám na hlavě jedo místo kde mi vůbec nerostou vlasy.vyzkoušela jsem všchno možné a zatím nic nepomohlo.kdybych mohla poprosit něco na podporu růstu.děkuji hezký den,Sadílková

18.03.2013

Slabé vlasy a lámající se nehty po ženské operaci

Dobrý den pane Jonáši, prosím o radu. Po ženské operaci se mi začaly lámat nehty, třepit a mám je hrbolaté. Vlasy mi zřídly a jsou slabé, jak peří.Poradíte mi co s tím? Děkuji za odpověď  a přeji příjemný den.  Zdraví Naďa.

26.03.2012

Bylinky na doplnění pigmentace kůže a na vlasy

Dobrý den, je mi 40 let a již několik let se u mě objevují bílé skvrny na kůži i ztráta pigmentace vlasů. Tento problém se zhoršuje.
Můžete mi prosím pomoci? Předem děkuji za Vaši odpověď.
S pozdravem Simona Kocková

16.03.2012

Chronický zánět ve vlasech a ekzém

Dobrý den, prosím moc o radu. Již rok mě trápí ekzém ve vlasech, doktorka řekla, že jde o chronický ekzém. Zasahuje i do obličeje, obočí a celkově mě velmi svědí kůže, ve vlasech zvlášť. Předepsané léky či šampony zaberou na chvilku, pak se problémy opět vrátí. Jsem si jistá, že příčina je vnitřní, jen nevím odkud pramení. Děkuji za odpověď. M.K.

05.03.2012

Lupy, svědění víček, stres

Dobrý den, už delší dobu mám problém s lupy. Před čtvrt rokem se k tomu přidalo svědění víček a červené flíčky. Zkoušela jsem různé šampony a masti, ale bez úspěchu. Myslím si, že to částečně souvisí se zvýšeným stresem, před osmi lety jsem se také léčila na panickou úzkost, ataky ale už nemám. Také se pokoušíme s přítelem o miminko, ale nedaří se. Byla bych moc vděčná za pomoc. Děkuji Kamila Voráčková 34 let.

12.03.2011

Akné na zádech a obličeji, pomalý růst vlasů

Dobrý den mám časté i bolestivé pupínky které mi ničí kůži od krásy co mám použít aby byla hebka odpovezte prosím co nejdřív a nevíte jak mám vlasy přinutit aby rychle rostly? Děkuji Ivana

12.08.2009

Špatná pleť, mastící se vlasy, akné

Dobrý den pane Jonáši, ráda bych se s vámi poradila: jsem 3 měsíce od porodu krásné holčičky... ale poslední týdny mám velmi špatnou pleť, dělá se mi něco jako akné - hnisavé boláčky hlavně na čele, někdy nose, tvářích a bradě. Špatně se hojí,pomáhá jen pobyt u moře a tam letos nepojedem...Taky se mi začaly hodně mastit vlasy. 10 let jsem brala HAK, vysadila jsem ji rok před otěhotněním a teď už ji znovu brát nechci. Vypadá to asi na nějakou hormonální nerovnováhu nebo že by zanešené tělo?? Vážně nevím... Jelikož kojím, chápu, že teď toho asi moc nenadělám...protože žádnou bylinnou kúru pít nemůžu. Ještě uvedu: od dětství jsem hodně trpěla na zácpu a od cca 17 let na záněty moč. měchýře a kvas. výtoky - teď už s tím problémy nemám a jinak se cítím dobře ... také myslím, že se stravuji docela pestře a zdravě. Napište mi prosím váš názor, každou radu uvítám:-))Děkuji a přeji krásný den! Míša

29.01.2009

Změna kvality vlasů - mám suchou, šupinatou kůži a akné

Prosím o radu-měla jsem pevné,lesklé vlasy.Nyní se mi dělají vlnky,vlasy jsou vysušené,tenčí nežli dříve,vypadají jako bych měla trvalou.Používám pouze šampon a kondicionér, občas kúru na vlasy.Mám suchou,šupinatou kůži a akné.Chtěla bych vědět,jestli to všechno spolu souvisí, a co bych měla dělat ke zlepšení mého stavu.

10.09.2007

Atopický ekzém, maštění vlasů

Dobrý den, od narození trpím atopickým ekzémem, který se mi přesunul hlavně do oblasti loketních jamek a krku. Žádné masti ani léky mi výrazně nepomáhají. Poslední rok se mi taky začaly hodně mastit vlasy. Prosím o radu, jak zmírnit tyto problémy. Děkuji. Studentka Dana, 21 let

12.09.2006

Vyoperovaná štítná žláza a kvalita vlasů

Dobrý den pane Jonáši,prosím Vás o informaci, možná i o radu.Zajímalo by mě, jestli se může změnit kvalita vlasů, vzhledem k tomu, že mi byla vyoperovaná štítná žláza.Lék beru pravidelně a na kontroly chodím také.Stav je normální.Dříve jsem měla vlasy silné, tvrdé a rovné (jako hřebíky).Po operacii mám vlasy jemné a kroutí se mi.Je možné s tím něco dělat?Děkuji za odpověď.Rudy


Léčitel Jonáš je Vám k dispozici ve všední dny od 9 do 16 hod. na telefonu 605 456 682
Vaše dotazy a připomínky můžete posílat na e-mail lecitel.jonas@seznam.cz
FaceBook léčitele
Média

Léčitel a bylinář Jonáš byl hostem v diskuzním pořadu "Máte slovo" s Michaelou Jílkovou. Na jeho záznam se můžete podívat ZDE.


Článek, komentující pořad "Máte slovo", si můžete přečíst v Parlamentních listech.


Další reakce na pořad Michaely Jílkové. Tentokrát na serveru EuroZprávy.cz.